čtvrtek 21. října 2010

Elsewhere

Tak tedy první článek? :-)

Někteří mě možná znáte, někteří ne. Pro ty, co neznají můžu jen říct, že mi kamarádka přezdívá Bibliofil, což asi mluví za vše nebo ne? :-D

"Bibliofilie, česky knihomilství, tedy láska ke krásným (starým i novým) a často vzácným knihám a jejich sbírání"

Upřímně doufám, že u mě to nezašlo až tak daleko. Já jsem jenom náruživá čtenářka knih, nejčastěji FANTASY :) Samozřejmě si moc ráda počtu i v jiných žánrech. Například mám moc ráda knihy od Roberta Fulghuma, který píše opravdu skvěle. Líbí se mi, jak se zamýšlí nad věcmi, které vás vůbec nenapadnou. Ale o něm až v samotném článku, protože takový spisovatel si to zaslouží :)


Proč Elsewhere Land? :)
Pro fanoušky knihy Elsewhere (CZ: Někde jinde) od Gabrielle Zevin (aspoň myslím..), chci jen říct, že ten název s tím nemá nic společného. Zkoušela jsem všechny možné názvy, které by vystihli to místo, kde se ocitám, když čtu moji nejoblíbenější knížku (v této chvíli: opravdu netuším, která to je. Mám spoustu favoritů na tento post! :-D ). Všechny možné názvy byly obsazené. Také samotné elsewhere apod. Tak jsem zkusila Elsewhere Land a vyšlo to. Elsewhere v překladu znamená "jinde" nebo "někde". Neurčité místo :-) A to si myslím, že je docela výstižné nebo ne? :) Myslím, že každý z nás, kdo má velkou představivost a dokáže se vžít do hrdiny čtené knihy se také ocitá ve světě fantazie ne? :)

Update: Právě jsem zjistila, že je i film Elsewhere! S tím to taky nemá nic společného, ale musím říct že Paul Wesley se mi zamlouvá. Asi ho brzy zkouknu. Ten film! :-)

1 komentář: