úterý 26. října 2010

Hana Kavurová // Pekelný spasitel


Anotace (omlouvám se, ale nenašla jsem normální anotaci..)
Svůj druhý román (v nakladatelství XYZ již vydala knihu Toxický squat o osudech mladé narkomanky) zasadila autorka do prostředí psychiatrické léčebny. Drsná témata si pro svá díla nevolí náhodou - v budoucnu se chce zabývat situací ohrožených dětí a obecně lidmi na okraji společnosti.

Hodnocení čtenářů (od neznámé)
"Naprosto skvělá kniha o šestnáctileté dívce se sklony k sebepoškozování. Hlavní hrdinka mi docela 'pila krev', i když v knize od toho byli jiní 'lidé' :))) Mrzí mě, že kniha musela skončit tak smutně, Sama mi bylo hrozně líto a poslední list mi dal opravdu zabrat, abych nefňukala jak to děcko. Dopuručuji všem, kteří mají upírské tématiky se sladkým koncem plné zuby... Chválím moc autorku za její literární kvalitu, smekám... "


Můj názor
Já osobně českou fantasy nečtu. Nelíbí se mi to (nevím proč, ale mám odpor k postavám s českými jmény.. hih :D), ale tohle mě hodně zaujalo. Zní to dost dobře. Už z hodnocení čtenářky a taky z anotace, kterou jsem četla na zadní straně v knihy v Luxoru. Asi si knížku brzy pořídím :-) Pak dám nějakou recenzi ;-)
Co myslíte vy?

2 komentáře:

  1. No, já české knížky nečtu, když nejsou od mých vyzkoušených autorů xD Tahle knížka sice vypadá zajímavě, ale mám obavy, co s tím česká spisovatelka provedla...

    OdpovědětVymazat
  2. neznámá čtenářka jsem já :))) kniha se bude určitě líbit. Autorka píše tak "jinak" , ale velmi dobře! Konec je velmi emotivní!!

    OdpovědětVymazat