středa 27. října 2010

Rhiannon Lassiter // Bad Blood


Anotace
Hra na život a na smrt opět začíná…. Na opuštěném sídle v jezerní oblasti je možné projít dveřmi skříně do tajné místnosti na hraní. V ní se pod vrstvami prachu a pavučin kupí stohy knih s hrubě přeškrtanými jmény postav. Kdysi si tam hrály dívky Anne, Emily, Charlotte, vymýšlely si příběhy a smrtí přeškrtnutím obětovaly kladné hrdiny a hrdinky z knih, aby daly život svým vlastním postavám. Ale hru nikdy nedohrály do konce a v záhadných lesích za domem stále něco hladově čeká na nová jména, na jedinou potravu, kterou zná. Pak do velikého domu přijíždí nová rodina a brzy zjistí, že se stala součástí hry. Jenže nezná pravidla… Zlá krev je strhující příběh, plný hrozivých tušení, napětí a strachu, na hranici reálného a nereálného, v mnohém podobný Záhadě Blair Witch.

Můj názor
Tuhle knihu už mám na svém wishlistu dost dlouho. Teprve dneska, když jsem si šla do Luxoru pro Pekelného spasitele (kterého na konec nemám, ale pořád ho chci! :D), jsem si ZLO V KRVI koupila :) Jsem opravdu zvědavá. Je to trochu něco jiného než čtu normálně. Nevím, kdy začnu číst, ale snad brzy. Až dočtu hodím recenzi ;-) 

Žánr: Dobrodružný thriller
Není to na pokračování, což mě opravdu těší! :-)

Co myslíte vy?

3 komentáře:

  1. Twilight.team - Kris

    TAkže..po dlouhé době jsem se konečně dokopala a udělala si účet na google, abych ti mohla psát komenty. CHvíle napětí...doufám, že to půjde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ha..ono to fakt jde :D Páni já se picnu. Takže...předem jsem ráda že jsi zpět...pak bych chtěla vědět stručný děj a konec NNO... a taky bych chtěla říct, že ta knížka vypadá vážně zajímavě :D
    Twilight.team - Kris

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych si neudělala účet tak bych ti nemohla přidávat komentáře. Což by mě mrzelo, protože jsi moje SB :D
    Twilight.team - Kris

    OdpovědětVymazat