sobota 18. prosince 2010

Brian James // Zombie Blondes



Anotace: Hannah a její otec, bývalý policista, jsou neustále na útěku před exekutory. Tentokrát zamířili do malého města jménem Maplecrest. Od prvního okamžiku Hannah cítí, že je něco špatně. Že se tu děje něco podivného – spousta domů je na prodej a ulice jsou nezvykle klidné a prázdné.

Můj názor: Vypadá to docela zajímavě. Tuhle knihu vidím v Luxoru často, ale ještě jsem si ji nikdy nekoupila. Párkrát jsem si přečetla zadní stranu obálky, ale tím to skončilo :-) Možná jednou si ji pořídím. Vypadá to zase na něco jiného.

Originál. obálka: 

Knihu v češtině vydalo nakladatelství CooBoo pod názvem Zombie Blondýny v roce 2010.
Kniha není na pokračování.

Co myslíte vy?

12 komentářů:

  1. Já si myslím, že ten cover je hrozivý! :D :D Mi připadá, jako by mě ta blondýnka chtěla zabít :D Už nikdy nebudu jíst tolik gumových medvídků :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo no :-D Ten originál je ale hezčí (jak jinak).

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knížku jsem už viděla u nás v knihovně, ale že bych si ji půjčila.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. No právě! :-D Já na ni kolikrát koukala, ale abych si ji koupila k tomu jsem měla daleko... ale jednou si ji snad přečtu.. Jsem zvědavá :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Asi si tu knížku taky půjčím :-) Mohlo by to být dobrý :-)
    A můžeme se spřátelit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O té jsem uvažovala před nákupy dárků, pak už mě nějak přešla chuť a teď stejně nejsou peníze. Vlastně momentík... dvě stovky by byly, vyhrála jsem poukázky, ale matka mi vnucuje koupit si za to UČEBNICE.... Jak jinak... (Ne že bych se to chystala dodržet...)

    OdpovědětVymazat
  7. no, bibliofile, vypadá to zajímavě, takže až to s tebou půjdu do luxoru a ty si to koupíš (zároveň s minimálně dvěma dalšíma knížkama), tak si to od tebe půjčím (a neboj, zabalím do novin) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hele Májo... :-D Nikdo neřekl, že si to koupím v nejbližší době... tož počkej, co mě čeká v lednu.. to mi na tuhle nezbyde ani koruna :D Ale udivuješ mě, opravdu by sis přečetla něco takovýho? :D

    OdpovědětVymazat
  9. já nevím, ale obal vypadá zajímavě :D bibliofile :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nejlepší je, že ten název je vlastně sám o sobě dost velkej spoiler :-D
    Škoda, že tomu nenechali tu originální. To bych potom sáhla hned, tahle mě vždycky jenom odradí :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Vždyť jo, ještě abych ji poslouchala...:-D Nn nečetla a popravdě mám těch upírů už celkem plný zuby
    :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Holky já nechci odrazovat ale měla jsem úplně stejnej názor jako vy, knížku jsem si koupila ale lituji toho protože to všechno znělo tak lákavě ale teď nějak nevim co si o téhle knížce myslet :/ Slabé. Hodně slabé!

    OdpovědětVymazat