pátek 31. prosince 2010

Šťastný Nový rok!!!

Dnes je tedy poslední den roku 2010 :-)
Přeju vám vše nejlepší do toho Nového roku 2011, další kupy báječných knih a spousty článků (na které se vždy těším)!
Pěkně si dnešní oslavy užijte a moc to nepřehánějte! :-D

A která kniha se stala vaší nejoblíbenější nebo vás nejvíce překvapila za rok 2010?
Já bych tu mohla být dlouho, kdybych vypsala všechny, ale zmíním se o této, která je méně známá a která mi vyrazila dech: BEAUTIFUL MALICE od REBECCY JAMES :-)

5 komentářů:

  1. Aj tene šťastný Nový rok! :)
    Mňa prekvapila akurát teraz kniha Matched od Ally Condie. Vedela som, že je dobrá ale tak trochu som predpokladala, že je okolo nej hlavne veľa rozruchu a to ju robí takou populárnou. Ale na moje obrovské prekvapenie sa mi veeeeľmi páčila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šťasný nový rok 2011!
    Mě těch knih letos překvapilo docela dost, takže těžko si vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslela jsem si, že se někdo o Matched zmíní z toho, co vidím na goodreads :-D Asi se po ní taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky šťastný nový rok! :)
    Já bych dala jako tu nejlepší za rok 2010 Mockingjay :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, jak se tak koukám, tak jsem tu nebyla snad celou věčnost. Moc se omlouvám a rozhodně to napravím :D Jinak pokud bych si měla vybrat nej. knihu tak bych tu byla ještě do dalšího roku. A rozhodně by nebyla jen jedna :D A taky přeju Happy New Year :D

    OdpovědětVymazat