pátek 3. prosince 2010

Tanja Heitmann // Wintermond

Zimní měsíc

Anotace: V tmavých zákoutích města se skrývají bytosti, které jsou tak temné a hrozivé, že si lidé jejich existenci raději nepřiznávají. Pro Metu, mladou pracovnici umělecké galerie, se brzy stávají strašnou skutečností. Po jedné vášnivé noci je neodolatelně přitahována k tajemnému Davidovi, jenž však střeží zlověstné tajemství: je ovládán vlčím démonem, který ho nechce pustit ze své smečky. Láska dvou mladých lidí ve městě, kde není možné důvěřovat stínům, začíná být smrtelně nebezpečná…

Můj názor: Na tuhle knihu jsem narazila na goodreads před nějakou dobou a asi před pěti minutami jsem na stránkách luxoru zjistila, že ji právě vydali. Určitě si ji chci přečíst, vypadá to na dobrou knížku :) Bůh ví ale, kdy si ji pořídím..

Kniha není na pokračování což mi vyhovuje! :)
Obálka je stejná jako ta německá-originální, takže jsem moc spokojená.. 

Co myslíte vy? :)

3 komentáře:

  1. Páči sa mi, že sem dávaš aj menej známe knihy, o tejto som napríklad nikdy v živote nepočula a vyzerá zaujímavo takže ďakujem že si ma na ňu upozornila :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) Děkuju :-)) Já jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to zajímavě, hlavní plus je to, že to není na pokračování, poslední dobou totiž narážím na knihy, které vždy mají plno dalších dílů... Taky se mi líbí obal, opravdu nesnáším, když Češi vymýšlejí obal, většinou to totiž dopadá katastrofálně! Zaujalo mě i to, že je to od německého autora, jelikož já moc knížek od Němců nečtu. Rozhodně uvažuju o tom, že bych si jí přečetla :)

    OdpovědětVymazat