čtvrtek 19. května 2011

Jennifer Lawrence jako Katniss - první fotka!


Ohó!
Tak tady ji máme. Konečně vidíme úžasnou KATNISS EVERDEENOVOU v celé své kráse :)
Tak takhle bude vypadat naše filmová Katniss. Takhle si ji budou ti, kteří budou číst knihu po filmu představovat (dokážete si přečíst znovu Harryho Pottera aniž byste viděli Hermionu jinak, než jako Emmu Watson? Nebo to samé s Bellou z Twilightu?).
Tak co myslíte? Jste s budoucí filmovou Katniss spokojení?
Já musím říct, že se mi líbí :). Netušila jsem co čekat, ale tohle není vůbec špatné, vlastně je to skvělé! :)

Teď už jen vědět jak vypadají "hotoví" Peeta s Galem a můžu zase spokojeně spát :D

2 komentáře:

  1. Když jsem viděla fotku téhle herečky, kde nebyla jako Katniss, docela jsem se zděsila. Ale tohle je příjemné překvapení, nějak podobně jsem si Katniss při čtení představovala :)

    OdpovědětVymazat