středa 3. srpna 2011

Pottermore


7 KNIH, 7 DNÍ, 7 ŠANCÍ 

Včera byl můj šťastný den! Podařilo se mi předčasně přihlásit do POTTERMORE! :)

Možná ještě nevíte, ale právě probíhajících 7 dní máte jedinečnou šanci být dalším z 1,000,000 (Ano! Jen 1 milion míst!!!) a přihlásit se do pottermore. Další, už oficiální šanci budete mít až v říjnu! Dnes je 4. den, čili otázka se bude týkat knihy HARRY POTTER A OHNIVÝ POHÁR, takže ji mějte u registrování u sebe! (Raději i kalkulačku! :D - pochopíte později). Dnešní otázka se objeví v 15:00 a bude trvat 4 hodiny. Jména jsou vybrána náhodně (JinxWillow137 - jméno mé :-D).
Teď už jenom počkat na WELCOME e-mail. Jak můžete vidět nahoře na obrázku, tak to může trvat i několik týdnů. Někteří ho dostali během několika minut, někteří za několik dní...Já se přihlásila včera, tak už jen čekám. :)

Kdo z vás se pokusí přihlásit a kdo si raději počká až na ŘÍJEN? :)

EDIT: Registrace byli uzavřeny po půl hodině! Otázka byla: Kolik kouzelníků se zúčastnilo turnaje tří kouzelníků? Odpověď vynásob 28. 

Nezoufejte a zkuste štěstí zítra s knihou pátou! :)

2 komentáře:

  1. Já se pokusím, ale bojím se, že nebudu vědět odpověď. Knihy jsem prakticky nečetla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se za chybičku, zapomněla jsem, že mám jiný čas, čili v ČR to bude v 15:00 !!!

    OdpovědětVymazat